Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Malin - 22 oktober 2007 15:58

Gör ett klick i omröstningen vet ja!!!

Eddie röstar ja

Ozzy....nja...

Av Malin - 22 oktober 2007 15:47

Det kurrar i min mage! Om en stund ska jag börja med kvällsmaten, sen ska vi hinna ut en stund innan det blir mörkt! Måste gå med hunden. Matte jobbar eftermiddag den här veckan + att han gräver på förmiddagarna. Trist! Tur att han kommer hem och äter lunch i alla fall så att vi hinner ses lite... Sitter och klurar på matlista för veckan. Alltid lika svårt! Måste hinna iväg och storhandla nån dag också! Det är inget jag gör ensam med Vilmer i vagnen direkt.

Jag fyllde i tider på dagis idag. Ända till JUL!! Det närmar sig.... Grannarna har tänt sin belysning i enen! Jag tycker det är mysigt men det får vänta i alla fall en månad till...

Ovido - Quiz & Flashcards