Alla inlägg under december 2009

Av Malin - 27 december 2009 20:46

... avklarat och jag längtar till vardagen igen!!

Vi har haft en riktigt god jul! Lite stress och mycket god mat och prat med släkt och vänner...

Har haft en viloperiod igen. Har väntat på förkylningen men den verkar inte komma ordentligt så jag börjar köra igång lite smått nu! Kroppen kanske bara ville vila lite ändå?!? Jag lyssnar iaf. när den säger ifrån! Nåt jag lärt mig med åren...

Sprang en kort runda i torsdags, lite ont i knäna så nu har jag ökat på rehabträningen igen!

Hade lite ont i halsen imorse så besviket ställde jag in dagens runda. Men halsontet gick över på fm. så jag bestämde mig för att ta en kort runda i lugnt tempo nu på kvällen. Bytte om, gjorde mig klar skulle bara ta på pannlampan... borta!! Min alldeles egna lampa som mamma gett mig och som jag gömmer på ett säkert ställe varje gång jag haft den var borta!! Typiskt när man verkligen är sugen på att sticka iväg! Men men, testade på en träningsdvd som jag säkerligen inte kommer att testa igen och gjorde extra många rehabövningar så får jag ta nya tag imorgon. Kanske blir det en tripp till affären för en ny lampa som jag nog ska sätta hänglås på...

Av Malin - 19 december 2009 22:47

Lussekattsbak hos mamma:


    

           

  


Pepparkakor fick vi också baka hos mamma/mormor:


       

       

     

Av Malin - 19 december 2009 22:22

Efter ännu en månad i förkylningarnas tecken så har vi fått lite julkänsla här hemma...           

         

Inga problem var det att få till första islyktan heller... Går snabbt det när det är kring 20 grader kallt!!

  

Skapa flashcards