Alla inlägg under oktober 2009

Av Malin - 27 oktober 2009 18:43

...är snart slut! Jag hänger inte med när det går så här fort...

Den här månaden var det i alla fall min tur att vara sjuk. Huvudvärk och halsont till och från i nästan 4 veckor. Inge vidare men hoppas att det har gett med sig nu! Tänkte faktiskt ta mig ut och springa en kortsväng idag. Bara Matte kommer hem någon gång. Sen fnular jag på om jag även ska passa på att åka och simma imorgon bitti...

Eddie har blivit sjuk nu han också. Feber och hängig. Han som ska vaccineras imorgon. Lär ringa och kolla upp hur man gör om han fortfarande är sjuk då.

En riktig slappar dag har vi haft. Tvn har stått på hela dan. Jag köpte en film som dom skulle få i julklapp, men den fick komma fram idag i stället! Så fick dom nåt kul och nytt att kolla på! Dom dära Pettson&Findus är riktigt roliga dom...

Blivit lite fotande nu på ett tag! Får se om jag gör ett bildinlägg senare. Kanske...

Av Malin - 7 oktober 2009 12:04

...less på att vara sjuk, vara hemma, vara orkeslös!

Men men Efter regn kommer solsken!

  

Av Malin - 5 oktober 2009 18:53

Killarna har ju varit förkylda i omgångar några veckor nu. Speciellt Vilmer som har åkt på flera svängar. Nu var det dags för mig att ligga nerbäddad. Halsont, huvudvärk och allmänt matt i kroppen... Bara hoppas att det går fort över!! Dom sköter sig bra hemma i alla fall, fast jag ligger och halvsover i soffan! Super duktiga på att roa sig själva på rummet. Sen har vi roat oss med filmmarathon! Lyckades hålla mig vaken hela "Bolt" och det var riktigt duktigt gjort av mig!!

Nu ska jag stoppa dom i säng, sen blir det återigen: soffan, en filt och tv. Matte skulle köpa med sjukgodis till mig! Så ikväll blir det Mariannekolor och Svenska Hollywoodfruar (om jag håller mig vaken så länge...)

Av Malin - 1 oktober 2009 18:20

Första oktober och nu har den riktiga kylan kommit. Imorse när jag klev upp var det -4 grader. Funderade om jag skulle gå och lägga mig igen (klockan var ju ändå bara 5) men jag var ju ändå uppe så det var lika bra att få cykelrunda med hunden avklarad. På med massa kläder och sen iväg i mörkret...

Sen har jag jobbat, lagat kyckling ris och currysås och väntar nu på att Matte ska komma hem från skogen. Hoppas han kommer snart för då kanske jag hinner springa före klockan 8. Sista avsnittet av Superstars börjar då! Hejja Magda...

Sen imorgon är det redan fredag. Veckorna bara rusar iväg. Hoppas på en helg bestående av myyys med familjen, lite saker fixade inne och lite höststädning ute. Fika runda och lite träning kanske också kan hinnas med... Hopppas!!

kladdkaka     

Skapa flashcards