Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 31 maj 2008 20:49

Nickelback - Rockstar

Av Malin - 28 maj 2008 21:26

och en annan version!

Av Malin - 28 maj 2008 21:23

Laddat i Mp3n idag...

My chemical romance

Av Malin - 28 maj 2008 21:17

Haft en härlig dag på stranden!! Sen varit på kalas på kvällen och ätit smaskig jordgubbstårta!! Ganska mycket sommarfeeling, men det var ingen risk att man skulle vilja bada... Kallt var det i vattnet!! Här kommer bilderna jag lovade...

Av Malin - 28 maj 2008 12:51

Vi har tillbringat förmiddagen på stranden! Såååå kul! Kunde faktiskt strosa runt i bara bikini... Bilder kommer senare! Nu ska jag grädda pannkaka!

Av Malin - 27 maj 2008 10:55

Besökar rekord igår i min oerhört populära blogg!! Inte en enda röst i min omröstning dock... Hmmm

Jag kan verkligen inte bestämma mig!!

Solen skiner ute och Vilmer har precis somnat. Jag ska lägga mig och pressa lite och släppa alla måsten! Lyssna på bra musik!! Det här humöret är jag på idag...

Av Malin - 26 maj 2008 22:45

Ja, jag har beslutsångest!! Vilken färg?? Kolla här...

Av Malin - 23 maj 2008 14:39

Har varit i Valbo idag och gjort slut på lite pengar! Mötte Matte i Sandviken sen och käkade hamburgare. Sen hann vi bara hem så sprang Eddie över till kusinen, så nu är bara jag och Vilmer hemma. Ska försöka få hem Eddie om en stund så han hinner äta lite mellis innan det är fotbollsträning... Vi köpte en Sverige tröja idag som han ska ha på träningen. Nästan alla andra hade redan såna, så då ville ju Eddie ha en lika, såklart!!


Skapa flashcards