Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Malin - 20 oktober 2007 22:24

sitter och funderar på vad vi har att göra i morgon. Matte jobbar ju hela dagen... Har ju lite smågrejor som jag skulle behöva handla. Ska man orka pallra sig till Valbo?!? Har inte så mycket vi måste göra här hemma. Tvättkorgon är fortfarande översvämmad men det verkar som att vi får leva med det... Jag tvättar och tvättar, men det bara fylls på hela tiden.

En skaplig promenad ska det bli på morgonen i alla fall!

I veckan verkar det som att det skulle kunna bli lite soligt, men kallt! Härliga höstdagar hoppas jag på!!

Av Malin - 20 oktober 2007 22:15

Det innebär lördagsgodis!! Jag åt mitt igår... Mmmmm!! Tack Matte!

Det blev lite hemma hos Micke och Anna i Falun också. Vi var ju bjudna dit idag på smörgåstårta och det var gott!! Hann med en sväng på stan först även fast det tog lång tid innan vi kom hemifrån jag och barnen. Blev inte så mycket shopping som jag hade tänkt mig. Så svårt att ta sig fram med dubbelvagnen. Det här köpte jag! Ska rensa pormaskar...

Ovido - Quiz & Flashcards