Alla inlägg under april 2008

Av Malin - 29 april 2008 10:04

Vilmer har sovit sin förmiddagslur och vaknade precis! Har hunnit med en hel del under tiden, bla. ÄNTLIGEN torkat golven! Det var på tiden...

Eddie är på dagis och Matte jobbar... Ska fixa lite mellis nu sen städa färdigt så att vi kan vara ute hela eftermiddagen! Ikväll ska vi på kalas, kanske i alla fall... Våran bil har gått sönder och i Skodan kan det ju bara åka två personer. Känns lite jobbigt att åka tre svängar... Om jag orkar så tänkte jag gå dit med Vilmer i vagnen eller så får vi åka en annan dag.

Gymmpasset igår gick helt okej. Känns på träningsvärken idag att det var längesen... Skönt!!

Av Malin - 28 april 2008 16:10

Jag fick ett sms här om dagen med en fråga som jag aldrig svarade på men här kommer svaret...

Av Malin - 28 april 2008 15:39

Då får jag väll visa gamla bilder! Det här är trötta pojkar idag, för ett år sedan...

Av Malin - 28 april 2008 15:23

Tänk att det regnar ute idag... Ganska skönt faktiskt! Kan vara inne och fixa lite utan att få dåligt samvete. Förra veckan var ju helt otrolig! Vilket väder!!

 Ikväll bär det  av till gymmet igen! Var två veckor sen nu. Har ju varit sjuk, så nu blir det skönt att komma igång igen! Mjukstartade förra veckan med att gå promenader, sammanlagt tror jag det blev nästan 6 timmar! Igår tog jag första löparrundan och det gick så lätt så lätt! Är så härligt att springa då! Blev en runda på 9 kilometer. Det tog i och för sig 55 minuter, men jag sprang ganska lugnt tempo också hade jag ju huden med mig. Det ska pinkas på var och varannan buske och hans kondis är under all kritik! Ozzy som aldig vill bada var så trött igår att han la sig i ett dike och drack vatten...

 Matte hade klockan på 6 i morse och givetvis vaknade Eddie då också. Nu är han såå trött och såååå grinig! Ska passa på att sätta mig och mysa med honom nu när Vilmer sover. Sen är det dags att laga mat. Har inte skrivit nån matlista så jag vet inte vad jag ska hitta på. Eddie kanske ska få bestämma?!? Då tippar jag på att det blir antingen pannkaka eller köttbullar och makaroner...

Av Malin - 21 april 2008 22:50

Måste ju passa på att visa bilder när jag för en gångs skull har! Lånade en kamera en kort stund idag... Vi är i alla fall på G att köpa en ny nu!!


Av Malin - 21 april 2008 22:44

...har jag gjort på altanen idag! Lite i alla fall! Ska putsas fönster och torkas lite mer, men jag har börjat i alla fall och fint blir det! Tänk när den är helt klar...


Av Malin - 18 april 2008 12:40

http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv 

Det här tycker jag ser lovande ut!!!

Nu ska jag röja undan lite här hemma innan vi ska på barnkalas!!

Av Malin - 15 april 2008 11:13

Oj, vad det var länge sen jag bloggade nu... Har så mycket annat för mig om dagarna och kvällarna.

Vilmer knatar på för fullt nu... Blir stadigare och stadigare för varje dag! Kul!!

Eddie har varit sjuk igen. Fick åka till akuten i fredagsnatt för han hade krupp som inte ville ge med sig. Inge kul, men nu har vi fått recept på kortisontabletter så att vi slipper åka in varje gång! Hoppas bara att Vilmer slipper den här gången!!


Nu är det dags för lunch! Blodpudding blir det idag, sen ska vi gå ut en stund. Eddie har inte varit ut på flera dagar... Ikväll blir det korvstroganoff och ris innan jag åker på möte på jobbet. Måste kanske jobba en stund också, blir nog en sen kväll i kväll...

Skapa flashcards