Alla inlägg under oktober 2008

Av Malin - 31 oktober 2008 13:10

Idag har vi så klart varit ute och lekt på förmiddagen! Blött och slaskigt men ack så kul med SNÖ! Vi lyckade få till en snögumma...

Av Malin - 30 oktober 2008 22:06

Shopping med syster yster i Valbo. Köpte faktiskt lite saker... Kanske visar i morgon om jag hinner.

Har halloween pyntat här hemma, ja det är sant. Spindelväv i köket och några ballonger. Det får räcka och Eddie är nöjd!! Han fick följa med sin kusin till Sandviken ikväll, kom hem klockan nio och sover nu sött!! Berättade att han sett spöken och tanter...

 Oväder har vi också, men det är inget som stoppar mig! Har varit ut och cyklat med Ozzy. Plus en grad och det snöade, regnade och blåste! Det var i alla fall skönt att komma hem! Matte hade eldat och jag lyxade till kvällen med ett glas rött...

Nu har Matte åkt till sitt vanliga jobb. Första gången på sju månader. Han hade lite ångest...

Nu ska jag krypa till kojs, först stretcha bara! Inte glömma att stretcha!!!!

Av Malin - 29 oktober 2008 20:38

-promenerat

-stretchat

-bakat chokladdoppade chokladbollar med Eddie

-gräddat pannkaka

-stretchat igen

-fikat med Micke & Anna

-fikat med min man

-cyklat med hunden

-fikat med svärfar & Birgitta

-hittat två döda älglöss på golvet

-stretchat

och nu ska jag

-hänga tvätt

-stretcha

-SOVA

Av Malin - 29 oktober 2008 08:47

Kom iväg på en morgon prommis i morse med! 45 minuter med hunden. Idag var det kallt!! Var tvungen att smyga in i sovrummet och leta rätt på ett par långkalsonger...

Nu är det dags att plocka lite här hemma och kanske baka en kaka. Min bror med sambo kanske skulle komma idag. Får väll se om jag orkar och hinner... Först ska jag tända i kaminen, är fortfarande fryssen!!

Av Malin - 28 oktober 2008 13:54

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu! Dom bråkar och slåss som aldrig förr!! Mellisdax snart i alla fall! Blir fruktsallad och turkiskyohurt för mig, Eddie äter bara frukt och Vilmer bara yoghurt...

Av Malin - 28 oktober 2008 10:13

Av Malin - 28 oktober 2008 09:42

Dessa killar är helt vilda idag!! Tror att vi ska gå ut om en stund...

Av Malin - 28 oktober 2008 08:09

Nu har vi beställt en annan kyl och frys! Hoppas hoppas att det går vägen den här gången... Dom andra skulle vi få vänta på ett par veckor till, dom här skulle vi få om 3-6 dagar! 3 tycker jag låter bra, eller varför inte 2 dagar...

Ovido - Quiz & Flashcards