Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Malin - 3 oktober 2007 21:11

Hittade efter mycket om och men dessa höstskor till Eddie! Inga finskor direkt men perfekta till dagis! Blev inte så mycket mer handlat, men jag fick gå och kika lite utan att Eddie flippade ur... Köpte strumpor till mig och Matte! Hittade massor av kläder till mig, men jag får vänta ett tag med att shoppa!

På lördag kommer mina föräldrar hem från Kreta! Både Matte och jag har beställt deo, men ingen parfym denna gång. Jag har så många nu och använder dom inte så ofta nu när man har småbarn! Misstänker att dom har köpt lite gotta också! Ska nog åka dit och hälsa på på söndag!

Tänkte hälsa på syrran nu i kväll, men vi kom hem så sent från Valbo. Jag hade tänkt passa på att sola men får vara blek ett tag till. Kanske åker dit i morgon kväll om jag orkar...

Nu ska jag duscha sen krypa till kojs och läsa! Rena sängkläder... Härligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards