Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Malin - 12 oktober 2007 21:49

Daniel var grym (som vanligt) Christoffer och Evelina var också bra! Amanda var en besvikelse!

Skulle jag rösta skulle jag skickat CHRISTOFFER till 72400

Av Malin - 12 oktober 2007 21:33

Jag hann duscha i reklampausen. Nu har jag fixat macka åt Matte medans han går med hunden sen ska han åka och jobba... TRIST!!

Idag har Lisa, Viktor och Ida hälsat på! Fick då en anledning att baka ännu en kladdkaka (bakade en igår också) som vi har ätit av hela dagen.

Imorgon önskar jag mig sovmorgon och fint höstväder! Matte ska nog jaga så jag undrar vad vi ska hitta på. Har ju lite fix kvar att göra ute innan vintern...

Hittade en kul grej idag här Åt vilket håll snurrar hon? Här hemma tyckte jag och Lisa moturs Matte satt alldeles frågande för hon snurrade ju medurs... Hmmm... Åt vilket håll snurrar hon för dig?

Av Malin - 12 oktober 2007 20:17

Har inte skrivit nåt på hela dagen idag... ojojoj!

Nu sitter vi och kollar på Idol och svullar både popcorn och jordnötter! Har en plan att jag ska hinna duscha i nästa reklam paus, för sen åker ju Matte och jobbar. Vill inte stå i duschen om Eddie eller Vilmer skulle vakna! Vem hejar du på? Vem är bäst i kväll? Jag tror Gathania åker, fast jag har ju inte hört alla än...

Skapa flashcards