Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Malin - 8 oktober 2007 20:22

Tillslut fick jag Vilmer att somna. Han har varit trött länge också lade jag Eddie först, sen när det var Vilmers tur att sova var han så övertrött så han inte kunde slappna av. Men nu sover båda killarna sött...

Nån älg blev det inte idag. Får hålla tummarna på att morgondagen blir bättre! Ozzy hade jobbat på bra. Vi var ju lite orolig att han ska vara slö och bli trött fort pga. epilepsi medicinen men det verkar funka bra att jaga också. Himla tur det! Har ju tränat ganska mycket med honom men han har inte visat sitt gamla jag då, men det är säkert 100 gånger roligare att springa i skogen efter älg än bredvid mig när jag cyklar...

Nu ska jag röja undan lite här hemma (vi har ätit tacos...) och plocka fram kläder och förbereda för morgondagen, sen blir det nog sova för min del...

Av Malin - 8 oktober 2007 13:11

Vilmer somnade precis i mitt knä. Om en stund ska vi hämta Eddie på dagis och då måste jag väcka honom... Försökte hålla honom vaken men har han bestämt sig för att sova så gör han det! Lika som när han bestämmer sig för att vara vaken när en annan tycker att det vore lämpligt att han sov... Så är det!

Älgjakten tror jag inte går nå vidare. Jag smsade vid 10-tiden och frågade hur det gick, vid 11 fick jag svar: dåligt

Dom har ju bra väder i alla fall! Nu för tiden måste man ju oroa sig för sånt här också... Särskilt hundförare! Otäckt!

Av Malin - 8 oktober 2007 06:56

Idag är vi uppe med tuppen. Älgjakten börjar ju idag!! Dom åkte iväg för en stund sen så nu är det bara att hålla tummarna... Tror att jag är mer spänd och förväntansfull än Matte. Det är så jobbigt att sitta här hemma och inte veta nånting. Skulle haft en radio så jag kunnat tjuvlyssna vad som händer där på skogen...

Ovido - Quiz & Flashcards