Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Malin - 2 oktober 2007 22:03

Sitter här vid datorn och slöar. Borde gå och lägga mig, har ju en bra bok att läsa. Den sista i serien av Stieg Larsson - kommer inte på nu vad den heter också orkar jag inte titta efter...

Hittade halsband jag vill ha här

Detta från One of a kind, men det är inte riktigt min prisklass...

Nu ska jag göra i ordning till morgondagen sen SÄNGEN!!!

Av Malin - 2 oktober 2007 12:57

... hittar du här

Av Malin - 2 oktober 2007 12:53

Till Vilmer

Till Eddie

Av Malin - 2 oktober 2007 12:45

Shoppingen igår gick inge vidare! Hittade inga skor åt Eddie så vi måste åka till Valbo nån dag nu. Inge kul!! Jag hittar massor som jag skulle vilja handla till mig, men det brukar vara så när man inte har pengar att shoppa loss för...

Idag har jag grejat lite här hemma och annars bara tagit det lugnt. Skönt! Vilmer somnade nu, så det får bli en promenad med hunden när han vaknar. Matte hämtar Eddie på dagis idag sen ska vi bara vara hemma och mysa tror jag. Man behöver dagar då man bara sitter hemma och umgås utan måsten!

Kanske åker och hälsar på nån om vi har tid efter att vi inte gjort nånting...

Ovido - Quiz & Flashcards