Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Malin - 9 oktober 2007 21:41

Har varit en lite jobbig dag med mycket jag vill göra men inte alls lika mycket tid... Så är det i bland. Har varvat ner nu i kväll med ett bad. Det var längesen och väldigt välbehövligt! Nu ska jag fika och sedan sova!! Fick min tidning i dag, så jag har att bläddra i. Månadens höjdpunkt i postlådan!!

Av Malin - 9 oktober 2007 13:31

Vilmer somnade nyss... Nu måste jag väcka honom för att åka till dagis. Den här rutinen måste vi ändra på nå vis. Nu lär jag leta på kläder till både mig och honom. Det är kallt idag!!!

Av Malin - 9 oktober 2007 13:29

Den här skulle jag vilja ha på mig nu!

Av Malin - 9 oktober 2007 10:47

Vilmer har fått sin första tand. Man har sett ganska länge att dom har varit där och tänkt komma fram men i söndags har den första spruckit igenom så att man känner den. Prick på 7 månaders dagen... Igår hade han namnsdag också "Nils".

Eddie är på dagis idag och Matte och Ozzy är ute och jagar älg. Det är konstigt att vara hemma och inte ha nån hund att gå ut med... Brukar alltid gå med honom efter jag lämnat Eddie på dagis också brukar Vilmer somna i vagnen också går jag in och städar och grejar tills han vaknar. Har fått ganska bra rutiner nu. Dom här dagarna har Vilmer sovit inne och jag hinner få massor gjort! Ganska skönt men saknar promenaden ändå! Har hunnit med badrummet idag och dammsugit och torkat i halva huset. Ska försöka dammsuga resten medans Vilmer åker gåstol, men det är svårt när man inte kan släppa honom med blicken en sekund ens...

Skapa flashcards