Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Malin - 10 oktober 2007 22:01

Vi får väll se om det kommer nå snö i morgon. Såg mer ut som att det skulle bli regn nu, men vi får väll se! Blött och blaskigt kan vi nog vara säkra på att det blir!

Nu ska jag duscha sen SOVA!!

I morgon borde jag snöra på mig dessa

Av Malin - 10 oktober 2007 21:09

Det blev ingen älg idag heller och Ozzy har blivit halt... Eller vi hoppas att han bara är överansträngd för vi har inte hittat nåt sår eller sett att han verkar vara öm nån särskild stans. Imorgon får han vila i alla fall! Synd för dom att det går så tungt bara...

Matte kom hem ganska tidigt idag. Sen hämtade jag Eddie på dagis också fikade vi mellis tillsammans. Det var längesen kändes det som. Efter det gick jag och Vilmer ut. Han sov i vagnen och jag krattade löv. Blev faktiskt färdig med hela gräsmattan!! Fick även bara en blåsa men Aj vad ont det gör! Dom löven som sitter kvar och ramlar ner dagarna framöver här tar vi med gräsklipparen i vår! Nu är det värsta borta i alla fall så det ser lite fint ut! I morgon ska det bli snö sägs det!

Ovido - Quiz & Flashcards