Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Malin - 25 oktober 2007 20:08

Barnen sover och jag sitter här vid datorn och grejar lite... Skönt att pusta ut lite! Sen ska jag skriva mat och handlingslista till i morgon. Vi ska åka och storhandla mat utan barn... Dom ska vara hos farmor, så det blir lyxigt! Kanske kan få med oss allt vi ska ha den här gången...

Eddie ska till BVC i morgon på 3-årskontroll. Ska bli spännande! Han fick också en kallelse från Folktandvården som jag har väntat på... Ska dit i november. Blir nog ännu mer spännande!!


Av Malin - 25 oktober 2007 10:34

Sista eftermiddagspasset för Matte! Skönt!! Sista dagen på dagis för Eddie också. Vi har extra plikt idag. Matte blir där till klockan tolv, då byter jag av honom så att han får åka och jobba... Har hunnit städa lite nu sen dom for och Vilmer somnade. Ska packa i ordning det vi måste ha med oss och sen fixa nå mat. Matte får ju lunch på dagis men jag måste hitta på nåt eget.

Nu ska jag vika undan tvätten och kanske hinner våttorka golvet innan Vilmer vaknar...

Skapa flashcards