Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

20101007

Av Malin - 5 oktober 2010 08:44

svoooosch  vad dagarna rusar förbi...

Oktober redan och jag har inte ens plockat undan efter sommaren ute än! Blommorna står där sådär höstigt bruna och blöta i sina fina krukor...
Spelar mindre roll iofs för dom lär ju stå kvar den dagen jag har tid för lite höststädning här hemma!

Tid spenderas på jobbet, husrust, sköta om huset vi bor i och familjeliv!! Underbara familj...

Träna försöker jag också göra ibland. Blir inget lopp nu på höstkanten! Funderar däremot på om Stockholm Marathon 2011 ska vara mitt nästa mål... Jag vill jag vill jag vill!!! Tiden är ju det stora dilemmat. Ska fundera lite till och diskutera lite med min andra hälft!

Funderar ju även på att köpa mig en ny kamera! Jag vill jag vill jag vill det också!! Är verkligen i valet och kvalet hur jag ska göra. Var in till  Valbo och klämde och kände på en idag. Blev ju inte direkt mindre sugen, men det är många tusenlappar som svischar iväg på en sån...

Ja, jag har lite att fundera på! Nu ska jag mysa med barnen en stund innan det är sängdags för dom! Sen bänkar jag mig i soffan med nya filten och kuddarna och inväntar finalen av Superstars!!  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 november 2010 17:23

Det är då inga problem att komma i adventsstämning om man tittar ut genom fönstret iaf! Hej och hå vad det har kommit snö!! Men jag gillart!! Det enda trista är att maken är väldigt lite hemma, men det borde väll ge sig snart... Har börjat göra adv...

Av Malin - 12 november 2010 15:17


Sjukstuga är vad vi har här hemma. Inget som händer och inget att skriva om. Tänkte bara passa på att visa bilderna på världens sötaste BoxerBosse!!        ...

Av Malin - 5 november 2010 22:25


Här hemma är det fredagsmyyys för hela slanten! God mat och vin har vi ätit. Dammsugit upp chipssmulor som låg över heeela golvet i barnens rum. Möblerat tillbaka fåtöljerna i vardagsrummet som Vilmer byggt torn med... Ja, en helt vanlig fredagskväll...

Av Malin - 28 oktober 2010 19:52

Planerade ju att visa min lediga torsdag i bilder här idag, men det blidde inte så lyckat. Var flitig med kameran i morse men sen kom jag liksom av mig... Vi har iaf haft en riktigt skön morgon med lååång frukost! Jag satt nog vid köksbordet i nästan...

Av Malin - 23 oktober 2010 21:46

Dagen har spenderats till största del i Fänja. Vi har eldat i kakelugnarna och krattat krattat krattat... Herrejösses vad löv och jag har fortfarande resten kvar... Vi fikade varm choklad och ostsmörgås i solen! Underbart höstväder!!    Sen for...

Skapa flashcards