Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Malin - 6 oktober 2007 21:09

varför är det så lite bra på tv en lördagkväll? Jag hittar sällan nåt jag vill se på lördagar... Det är inte så ofta jag tittar på tv heller men nu ikväll är jag ensam hemma och tänkte att jag kan bara inte gå och lägga mig redan... Får surfa runt lite i stället.

I morgon ska vi åka och hälsa på mina föräldrar. Dom har tillbringat dom senaste 2 veckorna på Kreta och jag är lite avundsjuk. Men nu har dom kommit hem! Jag har beställt ny deo och Matte med! Kul! Hoppas att dom luktar gott bara...

Av Malin - 6 oktober 2007 20:58

Matte är på fest, barnen sover, det är lördagkväll och jag sitter och funderar på när det är lovligt att gå och lägga sig... Är så trött!

Var med och spelade fotboll idag. Det gick inte så bra, men det var ju lite roligt i alla fall! Lisa ringde när jag var på väg hem och undrade om jag ville följa med till Sågmyra i morgon... Visst vill jag men har varken barnvakt eller pengar! Matte är på Införälgjaktenfest idag, även kallad "Älgbön" och jag tror inte han är kapabel att ta hand om nå ungar i morgon. Han har en tendens att bli väldigt bakfull...

Ovido - Quiz & Flashcards