Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Malin - 17 oktober 2007 21:43

Testar igen då att berätta om min lyx kväll... Jag har badat, gjort ansiktsmask, hårinpackning och peelat hela kroppen! Nu ska jag lägga mig och läsa i min sköna säng med nya sängkläder!! Lovely!!

Läste för ett tag sen hur man ska göra när man gör hårinpackning för att det ska bli rätt och riktigt... Först shamponera för det öppnar upp hårstrået (typ) sen inpackning som vårdar och sen balsam för det stänger (typ) hårstrået... Så ska man göra!

Av Malin - 17 oktober 2007 21:42

Skrev nyss ett helt inlägg som bara försvann när jag skulle spara det! Måste testa om det funkar nu.

Av Malin - 17 oktober 2007 19:59

Stackars mig... Jag har blivit förkyld!! Näsan rinner, huvudet dunkar också småretas det i halsen.I morse var jag jätte hängig sen har jag varit lite piggare på dagen men nu känner jag mig sjuuuk!! Jag vill inte vara sjuk nu! Har inte tid med det. Skickade Matte till affären för att handla så i morgon ska jag frossa i apelsiner!

Igår hade vi plikt på dagis sen åkte vi och hälsade på Sara och Emma och kikade in en snabbsväng hos mamma. Sen höll sig Eddie vaken hela vägen hem! Det var bra gjort tycker jag. Det är svårt att åka nånstans på kvällarna för han somnar lätt i bilen sen somnar han aldrig på kvällen,  men igår gick ju det bra!

Nu vaknade Vilmer så jag ska försöka ge honom lite mat

Ovido - Quiz & Flashcards