Alla inlägg under augusti 2009

Av Malin - 25 augusti 2009 14:35

Semestern var helt klart underbar, men jag måste säga att jag gillar att komma tillbaka till vardagen igen! Fasta rutiner och ordning och reda är min melodi...

  • Städschema
  • Att göra lista varje dag
  • Handlingsdag
  • Blomvattningsdag
  • Träningsdag
  • Mm mm...

Matte tycker att jag blir lite manisk men jag mår bra när jag har koll på läget! Sen är jag ju inte den som inte kan rucka på mina ruiner för rätt sak... Därför ska jag nu leta rätt på städsakerna och ta tag i badrummet, tisdag idag...

Igår var det måndag och köket! Såg ut nåt så här... (fast gammal bild...)

Av Malin - 6 augusti 2009 23:04

Det har blivit några svängar dit! Grillat fiskat och lekt!

Har plockat ihop några bilder

1 & 2 mina fina barn

3. Eddie fick en fisk som var lite läskig...

4. samlade på bryggan

5. smultron på ett strå

6. mormor stjäl en puss

7. fotografering

8. mormor Eddie & Vilmer letar svamp

9. kossorna

10. stigen till bryggan

11. någon lyckades kasta ut frisbeen i vattnet och fick hjälp av stora syster, för det gick inte så bra med håven Sara...

Av Malin - 2 augusti 2009 14:41

Juli månad passerade utan både ord och bilder här från mig... Fullt upp kan man kanske säga. Fullt upp med att göra så lite tråkiga saker som möjligt och så mycket roligt vi bara kan...

En hel del båda stora och små utflykter har det blivit. Kanske det kommer bilder, kanske inte.


Här är en bild från hotellvistelsen i Västerås. Utsikten från relaxen på 25:e våningen! Var där med "Världens bästa Karlssons".


Lek mat djur bastu karuseller vin bus sol prat glass öl i dagarna tre!!!

Skapa flashcards