Alla inlägg under december 2008

Av Malin - 2 december 2008 23:38

Oj, vad det var länge sen jag skrev nåt här då! Hmmm, undrar vad som har hänt sen sist?!?

Snön har varit på kort visit i alla fall!! Vi hann med att testa både bob, skidor, spark, pulka och skotern innan den försvann.

Idag har det kommit lite igen, men det är bara slask... Jag var ut och gick på eftermiddagen. Gick 9 km och det rann om ytterkläderna när jag kom hem. Tur man har tåliga kläder för innanför var jag alldeles torr!!

Julstädningen är igång som aldrig förr! Håller på med vårat sovrum nu, sen är jag nog så gott som klar med allt sånt som man bara gör till jul! Bara resten kvar... Ska nog göra kväller nu och fortsätta i morgon!

Ska kolla om jag inte har lite kuliga bilder att visa från snön. Imorgon kanske...

Skapa flashcards