Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Malin - 4 oktober 2007 22:09

Har varit och solat och hälsat på lilla syster! Matte var hemma med barnen så jag behövde bara tänka på mig själv. Ganska skönt faktiskt! Satt och kollade lite på Tv innan jag åkte hem. I morgon ska jag gå en morgon prommis också utan barn! Har tänkt gå en långrunda, får väll se hur dagsformen känns (och mina skavsår...) Skönt att vara ensam och bara gå och filosofera!!

Av Malin - 4 oktober 2007 09:50

Fick sovmorgon i morse... Ända till klockan 8! Lite lyxigt i alla fall! Annars vaknar Vilmer alltid vi 6.15 ungefär. Han vaknade då i morse med men jag lyckades få honom att somna om!

Eddie är ledig i dag så jag ska försöka få i Vilmer lite välling nu sen ska vi gå ut! Det är alldeles blått på himlen, men ganska kyligt! Men det är ju bra att Eddie har nya skor...

Av Malin - 4 oktober 2007 09:30

Idag ska vi svulla kanelbullar!! Bara att börja baka! Tur att jag har det avklarat. Kan bara gå ut och gräva i frysen! Det finns ju ännu ett alternativ. Köp bullar från affärn, men det är inte riktigt rätt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards