Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Malin - 7 oktober 2007 20:48

Men det var inte så populärt...

Av Malin - 7 oktober 2007 20:38

...hälsat på i Hofors! Fick fika och mat där (lasagne), sen har vi ätit pizza nu i kväll! Eddie sov i bilen både på väg dit och hem, så han var inte så trött nu ikväll. Matte håller på och lägger honom nu... Han ska till dagis i morgon men är han alldeles för trött så stannar vi hemma. Fick våra deos som vi beställt också fick vi GODIS! M&M och toblerone!! Har öppnat m&m påsen och sitter och svullar nu! Finns inget godare chokladgodis tror jag...


Av Malin - 7 oktober 2007 10:37

Kallt är det ute idag! Och inne med! Undrar om jag ska elda innan vi åker. Vi ska hälsa på mina föräldrar idag.

Matte är inge pigg idag... Lika bra att åka hemifrån!

I morgon börjar älgjakten! Då gäller det för hunden. Hoppas att det går bra så det blir skjutet för honom. Skulle vara kul! Jag ska försöka gå med nån dag, om vi kan få barnvakt!

Nu ska jag packa i ordning så att vi kan åka så fort Vilmer vaknar.

Ovido - Quiz & Flashcards