Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Malin - 5 oktober 2007 21:37

Vad har jag nu gett mig in i. Dom ringde nyss och frågade om jag kan vara med och spela byalagsfotboll i morgon. Först sa jag nej, sen ändrade jag mig och sa okej, men nu börjar jag fundera igen. Orkar jag verkligen springa som man gör på en fotbollsplan... I och för sig så är det på skoj och jag antar att det är en liten plan men det är ändå jobbigt. Som den perfektionist jag är så vägrar jag att vara dålig! Hur ska det gå... Blev nästan nervös nu!! Hmmm.. Nästa fråga: var är mina fotbollsskor och benskydd...


Av Malin - 5 oktober 2007 17:56

Mys fredag idag!! Synd bara att Matte jobbar eftermiddag...

Började dagen med en promenad! Så himla skönt. Gick i en timme, sen hem, duscha och äta frukost. Kan inte bli en bättre start på dagen!

Har bara varit hemma resten av dagen! Nu ikväll har jag och Eddie ätit riktigt lyxig fredags mat! Köttbullar och fullkornsmakaroner... Han tycker ju att det är gott i alla fall. Sen myst med chips framför Tvn!

Det som är kvar i påsen tar jag sen i kväll till Idol! Hoppas att båda barnen sussar sött klockan åtta i kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards