Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Malin - 21 oktober 2008 23:16

Jag hänger inte med dagarna nu... Fort fort går veckorna!!

Idag har jag stretchat som en tok. Satte upp ett schema i badrummet och försöker göra det varje gång jag är in där. I alla fall dom viktigaste övningarna!

Har jobbat idag med. Är nästan klar med lönerna för den här gången. Lite som jag måste fixa i morgon. Tänkte att det inte skulle bli nå problem att hinna med att jobba då, men kom på idag att Vilmer ska till BVC. Det blir lite körigt, men det går nog!

Klockan är ställd på 05.50 Ska ut och traska med hunden i mörkret. Passar på innan barnen vaknar och Matte börjar jobba. Det verkar ju som att det dröjer innan jag kan springa igen...

Av Malin - 21 oktober 2008 11:34

för att jag inte var bra i mitt knä. Har fått höra att det inte räcker med att vila utan att man MÅSTE stretch och det är det värsta jag vet. Finns inget tråkigare!! Dammsuger hellre än jag stretchar, men men... Vill jag kunna börja löpträna igen så lär jag kanske anstränga mig lite nu då. Så därför ska jag nu stretcha, sen jobba lite med en ispåse på knät...

Ovido - Quiz & Flashcards