Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Malin - 17 oktober 2008 22:17

Detta är kvällens skörd av älglöss. Plockade på hunden! Det var så många att det inte gick att räkna dem. Eddie har även han haft sin första i håret... Ibland är det mindre kul med en Älghund!

Kul däremot var att Matte sköt en tjur för hunden idag!

Av Malin - 17 oktober 2008 08:53

Varit vaken sen halv 7! Jag som hoppades på sovmorgon idag. I alla fall till 8 eller så... Har bara tagit det lugnt nu på morgonen. Precis ätit frukost och pinat i mig min nya frukost&middags drink. Det smakar verkligen inte gott, men har läst att det ska vara bra så jag får väll hoppas att det märks av snart!!


Nu ska jag försöka röja upp lite här i oredan! Matte är ute och jagar, så det vore skönt att kunna göra helg när han kommer hem!


Ovido - Quiz & Flashcards