Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Malin - 18 oktober 2008 23:23

Fick en yoga DVD med iForm för ett tag sen som jag har provat några gånger. Skulle ju gärna vilja gå på Yogapass nånstans, men det passar sig inte för tillfället. Man får göra det bästa av situationen och lära sig så gott man kan framför Tvn. Ska kolla runt lite, finns ju säkert bättre än den jag har för tillfället, men 30 minuter avklarade nu.Skönt faktiskt trots att jag fick publik (Matte) på slutet...

Av Malin - 18 oktober 2008 13:18

Av Malin - 18 oktober 2008 09:49

Så skönt det är att komma iväg på morgonen. Ganska kallt var det idag och det hade nog varit ett plus att ha långkalsonger, men det gick bra ändå!! Kunde ju ta kameran med mig idag eftersom jag gick lite senare än jag brukar, så samma runda tog lite längre tid än vanligt... 2 rådjur skrämde jag iväg som hoppade så fint på en frostig åker, men är man inte beredd så är det svårt att hinna få med dom bra på bild...


Av Malin - 18 oktober 2008 00:03

...klockan är ställd på 07.00 Då ska jag ut och traska med hunden! Det är verkligen på tiden!!

Tror jag får svårt att sova. Det kryper på hela kroppen men framförallt i huvudet. Om du undrar varför, kolla in inlägget nedan eller detta. Har hittat massor på hunden, några på Matte och lite här och där i huset... Ozzy får ingen godnatt puss ikväll, det är säkert det! Hmmm kanske inte Matte heller...

Skapa flashcards