Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Malin - 6 oktober 2008 15:29

Har hämtat Eddie på dagis, handlat lite, ätit mellis och dammsugit...  Nu väntar vi bara på att Matte ska komma hem! Då blir det kvällsmat och sen ska vi ut i det härliga höstvädret! Plocka undan lite på uterummet tror jag det är dags för! Sen kanske kanske jag hinner gymma lite... Hoppas!!


Samma mellis var och varannan dag nu men det är ju gott tycker både jag och barnen! Fruktsallad (idag med melon, banan, vinruvor, satsumas) också lite turkisk yoghurt till det så blir man mätt!


Av Malin - 6 oktober 2008 11:21

Var så trött och förvirrad i morse när klockan ringde, så jag visste inte nåt. Barnen har krånglat jätte mycket i natt, så jag bestämde att jag skulle hoppa över morgon promenaden idag. Klockan ringde och ringde och innan jag hade kommit på vad det var som lät, hittat på den och stängt av den så var jag klarvaken. Lika bra att kliva upp och det gjorde jag rätt i!! 50 minuters promenad blev det i mörkret. Tur att jag har en bra xenonpannlampa! 8 rådjur såg vi idag ( eller i alla fyll deras lysande ögon). Klurar på om jag ska försöka komma iväg till gymmet ikväll sen. Tror nog kanske det...

Nu ska jag ta mig lite kaffe och sen passa på att städa. Vilmer somnade precis!

Ovido - Quiz & Flashcards