Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Malin - 9 oktober 2008 23:31

...med att vara gift med en älgjägare och ha en älghund är dessa djur!! Har hittat tre stycken idag!! OTÄCKA!!!

Av Malin - 9 oktober 2008 16:52

Ska börja nu. Alltid så trist att hitta på vad man ska äta!! Går bra när man har matlista och jag brukar vara ganska flitig med att skriva såna. Då är det liksom redan bestämt och man behöver inte fundera så mycket. Trist bara när det blir som idag... Fiskgratäng på listan och jag är inte det minsta sugen på varken att laga eller äta det... Men men fiskgratäng det står så fiskgratäng det blir!!

Har fotat väldigt lite på sistonde, så här kommer min favoritbild från sommaren. Från en underbart skön helg i Bungsmur...

Av Malin - 9 oktober 2008 15:36

Oj, vad veckorna går fort nu...

Dagen idag blev inte alls som jag hade trott, men så är det ju ganska ofta!


Hittills idag har jag:

-varit mer förvirrad än vanligt när klockan ringde

-tagit med ungarna på dagis utflykt inklusive älgjakt i hällregn

-varit med Ozzy till vetrinären

-handlat på apoteket systemet och Ica Maxi

-slut på pengar (igen)

-ätit en rulle mjölkchoklad och 150 gram naturgodis till lunch


Nu kan det bara bli bättre! Har lite fredags känsla i kroppen...


Skapa flashcards