Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Malin - 16 oktober 2008 21:31

Både besöket på Ikea och hos vetrinären gick bra, men vi blev ganska mycket fattigare på båda ställena... Vet.besöket blev iofs inte så saftigt eftersom det var ett återbesök, men 320 kronor är ändå 320 kronor!

Jag går runt här hemma och nyser och snorar! Det kan inte vara meningen att man ska vara sjuk så här ofta! Köpte vitaminer idag när jag var och handlade som jag ska börja dricka. Får se om man blir nå piggare och friskare. Det  smakade fruktansvärt illa i alla fall, så då kanske det är bra...

Nu är det snart sängen som gäller för mig med en packe näsdukar, ett par alvedon och en ny tidning!


Av Malin - 16 oktober 2008 10:07

Fastbiten ordentligt alldeles vid nyckelbenet satt en liten otäck fästing... Varför kommer alltid alla otäcka kryp på mig?!? Matte fick plocka bort den och det gjorde ont! Har inte gjort så ont nån gång förut när jag haft... Sen blev det rött och idag är det som ett myggbett där den satt. Så har jag inte för mig att det brukar bli heller, men men. Jag får väll hålla koll på det bara!


Väntar nu på att Matte ska komma hem. Vi ska till Ikea och kolla på en ny säng till barnen. Vilmer börjar bli för  stor för spjälsängen!

Sen är det återbesök hos vetrinären med Ozzy! Hoppas hoppas att det är bra nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards