Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Malin - 19 oktober 2008 17:30

Att jag (mästerfotografen?!?) inte kunde hålla kameran rak!! Men men, bra för att vara taget i bilen...

Av Malin - 19 oktober 2008 17:29

Höstklädda!!

Av Malin - 19 oktober 2008 15:14

Idag hade vi som vanligt planerat MASSOR, men inte mycket blir gjort -som vanligt...

I morse sov vi liiite för länge. Jag tog en snabb kopp kaffe med Matte sen tog jag med mig Ozzy på en promenad. Vi skulle upp till Bungsmur och städa, så jag tänkte gå en timme så skulle Matte plocka upp mig på vägen. Skönt väder var det och vi gick och gick. Efter en timme ringde jag men innan dom fått på kläder, packat och kommit iväg så var vi framme! 1 timme och 30 minuter tog det. På vägen hem svängde vi förbi hos barnens farmor. Där blev det lek coh fika, så vi har nyss kommit hem... Nu ska jag försöka fixa lite käk. Matte ska tillbaka till Bungsmur och gräva lite så får väll se när han är hemma...

Här är barnen en tidig morgon i Bungsmur...


Ovido - Quiz & Flashcards