Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Malin - 24 oktober 2008 23:24

Ja, det har vi haft! Dags att gå och sova nu. Lite kvar att ta reda på i köket bara! Matte ska jaga i morgon, så han får ingen sovmorgon... Barnen somnade nyss så jag hoppas på att få sova till åtta i alla fall!!

Nån kyl och frys får vi inte än på ett tag. Dom ringde idag, mitten på november skulle dom komma... Sååå besviken. Ska kolla runt lite om vi hittar nåt annat eller om vi väntar. Jag som trodde vi skulle unna hämta dom idag, men det blev precis som det brukar bli...

Dags att sova nu!

Av Malin - 24 oktober 2008 10:34

Blåsig fredag är det idag! Jag ska fixa en massa här hemma så det gör inte så mycket, också hoppas jag att kylen och frysen kommer i dag!! Jag vill ha hem dom nu!!

Ikväll kommer våra Karlsson vänner hit på mat! Trevligt trevligt!! Ska gå och ta ur fläskfilen ur kylen nu på en gång innan jag glömmer bort det (igen).

Det blir Kreolsk gryta och ris, hamburagre till alla barnen också fruktsallad till efterrätt!

Ovido - Quiz & Flashcards