Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Malin - 20 oktober 2008 22:36

Jag har försökt springa idag. Första gången på 4 veckor. Det gick bra i 7 minuter, sen kunde jag inte ta ett steg till. Gissa hur kul det känns?!?

Jag tror att det lär bli ett samtal till svärmor-sjukgymnasten i morgon. Tränade på gymmet också och det gick i alla fall bra!!

 Sen jag kom hem har jag

-läst massa massa sidor om löparknä

-kylt mitt onda knä i 20 minuter

-stretchat

-fikat

-stretchat igen

-tröstätit marianne muffins med extra mycket glasyr

-hängt tvätt

-tröstätit bara marianne glasyren

och nu ska jag

-duscha

-jobba lite

-leta pronaxen

-kanske äta upp mariannekaramellerna som är kvar...


Jag tror att det blir en sen kväll ikväll...

Av Malin - 20 oktober 2008 12:46

...hinner man hälften av det som planerats, för det finns så mycket roligare att göra än alla måsten... Vilmer tyckte inte att det var så kul att leka själv idag så då fick jag ju ställa upp! Körde biltävling och lekte pussjaga. Sen hjälpte han mig att städa lite! Han är perfekt att skicka iväg med saker för han vet var allt ska vara!! I köket är det i alla fall nystädat nu. Alla saker som belamrade köksbänkarna är borta, diskat och dammat är det med. Jag lyckades till och med få upp den nya gardinkappan!

Så här har jag farit runt idag...

Av Malin - 20 oktober 2008 09:12

Höstigt ute idag!! Idag ska jag vara effektiv!! Städa, tvätta, handla och jobba!! Allt detta medans Eddie är på dagis, så vi kan bara leka när han kommer hem... Bäst att jag sätter fart! Först fruktstund med Vilmer...

Ovido - Quiz & Flashcards