Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Malin - 25 oktober 2008 12:17

Av Malin - 25 oktober 2008 12:05

Det är vad jag gör idag!! Vet inte riktigt vad som hände här hemma i går, men kaos är bara förnamnet...

Massa disk och juice spillt på halva köksgolvet... Sen har barnen haft chipsregn i vardagsrummet tror jag... Överallt på golvet, i soffan och ena fotöljen! Dom sa att det var Vilmer som gjort allt, vad vet jag?!? Lätt att skylla på den som inte kan försvara sig!

Disken är avklarad i alla fall, ska plocka undan alla leksaker nu så jag kan ta mig fram med dammsugaren. Sen lär jag nog moppa lite med...

Ikväll åker jag och barnen till Lisa. Magnus och Matte ska ut och bowla med jobbet, så då tar vi en tjejkväll, vi och barnen. Funderade på att ta med min vinbox och sova kvar, men det blir så krångligt med hunden. Matte tycker ju säkert att det är bra om jag kan komma och hämta honom sen också! Så får det bli, nu STÄDA!!

Ovido - Quiz & Flashcards