Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Malin - 10 juni 2009 21:56

Förkylningen håller i sig... Halsen gör inte längre ont men snorigt och snörvligt är det!! Ska inte börja träna förrän jag är helt frisk men i och med att det gått nästan två veckor sen sist så börjar det krypa lite i kroppen!! Ställer klockan på 05.45 imorgon och känner jag inget i halsen då heller så beger jag mig ut på en härlig morgonprommis!! Det var ett tag sen nu! Vädret säger regn, men det gör inte mig så mycket. Desto härligare känns det när man kommer hem och får hoppa in i en varm dusch!


Vattkoppor härjar på förskolan. Vilmer har fått några prickar som jag inte riktigt kunnat identifiera, men jag tror att det är vanliga knottbett el dyl. Med våran otur så blir väll båda barnen däckade i vattkoppor lagom till midsommar... Men men, det tar vi då isf.


Nu ska jag hoppa ner i sängen innan klockan blir alldeles för mycket! Har ju fastnat i korsords träsket igen... Så svårt att lägga ifrån sig tidningen på kvällen...


Idag har jag dessutom varit riktigt duktig!

  • 2x35 rep. sidliggande benlyft
  • 20 rep. raka benlyft
  • STRECHAT!!
Ovido - Quiz & Flashcards