Alla inlägg under januari 2009

Av Malin - 20 januari 2009 21:24

-ett sjukt barn

-jobbat

-fortfarande träningsvärk

-trixat lite så jag kan jobba lite i morgon med

-städat och torkat golv

-slappat vid Tvn med mina barn

-blivit glad av all snö


och efter att barnen somnat har jag:

-ätit glass med mycket chokladsås och kollat på Mästarnas Mästare


och nu ska jag:

-plocka fram och förbereda för  morgondagen

-duscha och kasta mig i säng snarast - upp 05.30 imorgon igen!!


Av Malin - 19 januari 2009 16:16

Idag möttes vi i dörren jag och Matte. När jag kom hem från mitt jobb åkte han till sitt... Barnen kunde ju vara lediga i alla fall och det var ju tur det! Vilmer som har varit lite kinkig och gnällig senaste dagarna har fått feber! Typiskt att det blir en vecka som den här. Vi har en hel del att greja med, men det är ju inte mycket att göra. Hoppas att det inte blir så långvarigt! Brukar ju bli så när dom är nyinskolade på dagis...

Nu är det snart dags för kvällsmat! Vilmer fick alvedon för en timme sen så han är lite piggare! Hoppas att han ska få i sig lite mat! Blodpudding får det bli. Det brukar kunna gå hem ibland...

Av Malin - 16 januari 2009 22:57

...om jag kommer att skriva här så mycket. Men ibland kanske det kommer att komma en rad eller två... En och annan bild kan jag nästan garantera, men inte så ofta!!

 Har gått från att vara mamma mest och ha jobbat 6,25% till att vilja vara mamma mest och samtidigt jobba 75%. Men det kommer nog att gå bra! Det är kul att vara tillbaka på jobbet och skönt att åter få lite rutiner igen!!

Nu har jag helg i alla fall! På riktigt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards