Alla inlägg den 20 september 2007

Av Malin - 20 september 2007 21:21

Idag gick vi ner till åkrarna när vi gick med Ozzy efter kvällsmaten. Eddie tycker det är så kul att gå dit! Idag kom det 4 st rådjur gåendes en bit bort på åkern fast vi hade varit där en stund och busat.

Av Malin - 20 september 2007 21:05

Idag jobbar Matte sista skiftet för den här veckan. Skönt!! I morgon ska vi åka och handla lite. Sen har vi en hel del för oss i helgen,men inga större projekt!

Idag har jag lyckats fått i Vilmer lite gröt. Han har ju ratat allting utom välling på sistonde, men idag gjorde jag gröten väldigt lös också blandade jag i lite päronpure. Det gick i i alla fall, men inte med sån glädje direkt, men det kommer väll!

Eddie har varit sista dagen för veckan på dagis. Han stor trivs där och det känns så skönt! Båda killarna somnade vid klockan åtta så jag har suttit och tagit det lugnt och kollat på idol. Nu ska jag hänga tvätt och göra klart innan Matte kommer hem. Sen blir det en dusch och efter det sussa sött i ny ren bäddade sängen...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards