Alla inlägg den 24 september 2007

Av Malin - 24 september 2007 22:00

Nu är Matte på jobbet och jag ska gå och lägga mig. Det är så tråkigt att vara uppe ensam. Hoppas att barnen sover bra i natt för jag känner mig lite sliten och behöver sova!

Har cyklat en sväng med Ozzy idag men i morgon ska jag försöka gå en långpromenad eller till och med springa en sväng... Matte behöver ju också motion!!


Av Malin - 24 september 2007 15:57

http://webshop.kii.se/system/search/product.asp?id=186

Tänk om jag hade haft lite pengar över...

Av Malin - 24 september 2007 14:09

Eddie är hemma från dagis idag! Han har fortfarande lite feber till och från. Trist! Ska nog försöka ta oss ut en sväng nu på eftermiddagen! Han är ju ändå pigg idag och friskluft är ju aldrig fel! Fast han äter väldigt dåligt. Idag gjorde jag blodpudding till lunch, som han älskar, men han åt knappt en skiva... Men men, man är ju inte så matglad själv heller när man är sjuk!

Igår gick jag en raskpromenad med Ozzy igen. Gick runt slingan och jag hade honom lös. Så skönt att få svänga med armarna när man går. Rätt vad det var så drog han in i skogen och började skälla älg! Jag fick lite puls! Stod kvar på vägen och väntade på honom och det dröjde inte länge innan han kom tillbaka. Dom stod ju alldeles efter vägen och var säkert lätt stötta! Jagandet får Matte hålla på med men det skulle vara kul att följa med en gång på riktigt...

Av Malin - 24 september 2007 09:18

Var tvungen att beställa kläder här ifrån igår! Dessa två tröjor blev det!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards