Alla inlägg den 7 september 2010

Av Malin - 7 september 2010 16:27

Klockan ringer extra tidigt på morgonen hemma hos oss denna vecka. Jag går en halvtimmes promenad med hundarna innan Matte åker och jobbar. Eftersom han åker redan 05:45 denna vecka, betyder det uppstigning 05:00 för mig! Jag gillar ju promenaden på morgonen och sen hinner man ju med en hel del hemma innan det är dags för mig att bege mig mot mitt jobb... Imorse började jag sent så jag hann med både tvätt, disk och dammsugning! Skönt att ha det gjort nu när man kommer hem.

Nu är det bara att sätta igång med kvällsmaten, sen är det sovdags för pojkarna. Ska försöka hinna med att cykla en sväng med Ozzy ikväll! Längtar efter att känna mig frisk för träningssuget finns då!! Då blir det springa av!!!

Imorgon ska jag till tandläkaren. Det gillas inte! Ska fundera ut en belöning jag ska få om jag inte har några hål... Lutar åt något i klädväg, faktiskt! Har jag hål så blir det en stoooor Godispåse!

Ovido - Quiz & Flashcards