Alla inlägg den 8 september 2009

Av Malin - 8 september 2009 12:36

Vart hemma med Vilmer, igen... Han är förkyld och jag bara väntar att det ska drabba oss övriga i familjen. Tungt att vara hemma från jobbet, men det är som sagt inte mycket att göra åt! Man kanske skulle ha passat på att få lite saker gjorda. Som diska städa tvätta och vika den förbenade tvättan...

         

Men jag gör hellre roligare saker! Bakar äppelpaj, höstpyntar kökslampan med rönnbär och myser Myser MYSER med barnen...

        

  


Igår gjorde jag faktiskt ett ryck och städade ur kylskåpet men annars är det Vilmer som kräver den mesta uppmärsamheten... Eller i alla fall hans näsa...

    

Av Malin - 8 september 2009 10:04

Kikade in hos Lina och såg att hon hade fått så fint. Lära fixa till lite jag med men är ju inte så haj på sånt här... Inte har jag tid heller, egentligen...

Ovido - Quiz & Flashcards