Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Malin - 8 juni 2009 15:30

Fortfarande sjuk... Har iaf. kunnat jobba idag men träna är inte att tänka på! Halsen gör ont om mornarna och i näsan är det tvär stopp!! Ska äta Rinexin igen och hoppas att det släpper, för nu är jag less på det här!

Senaste dagarna har tre barn fått vattkoppor på förskolan så jag ska ta en grundlig koll på våra idag. Får se om det är våran tur att ha "koppor" nu. Som många säger så är det ju bra att ha haft dom, men jag har varit hemma så himla mycket nu att jag tycker att det räcker!! Men men. Inte mycket man kan göra åt det...


Gjorde "rehab" övningarna igår iaf. Blir ofta att jag slarvar med dom när jag är sjuk.

  • 35 rep. sidliggande benlyft
  • 20 rep. raka benlyft

Blev ingen stretch dock så det får jag göra idag!

Ovido - Quiz & Flashcards