Alla inlägg den 4 november 2008

Av Malin - 4 november 2008 20:21

Gissa vad jag hunnit med idag..!

Har gjort massor! Det är så skönt med effektiva dagar, när saker verkligen blir gjorda! Har fixat en massa i köket, lagat mat, bakat bröd, bakat mjuk pepparkaka (mmmm luktar jul) städat badrummet, dammsugit hela huset, tvättat mm mm.

Har lite saker kvar i frysboxen ute. Dom ska jag plocka in i ny frysen i morgon, sen är allt på sin plats!

Mailade till Myresjökök idag för att kolla om det på nåt vis var möjligt att få tag i en lucka till ett högskåp i den serien som vi har. Dom hade ju så klart utgått ur sortimentet när vi kom på att vi skulle ha ett skafferi, men tänk om det står en ensam lucka kvar på ett lager nånstans och väntar på att få komma hem till oss... Det skulle ju vara perfa! Chansen är väll ganska minimal, men jag lär ju kolla i alla fall.

Nu ska jag fixa det sista här hemma, sen sätta mig med en kopp the och läsa min nya Allt i Hemmet!

Ovido - Quiz & Flashcards