Alla inlägg under september 2008

Av Malin - 9 september 2008 12:20

Sitter med en stor kopp kaffe och en dubbel nougat. Jag bara sitter!! Eddie är på dagis och Vilmer sover och jag kom precis på att man inte måste göra nåt hela tiden... Så nu ska jag bara sitta! Kanske läser lite bloggar eller fixar lite med korten, men bara om jag vill inte för att jag Måste. Badrummet finns nog kvar att städa senare...

Av Malin - 8 september 2008 21:46

Jag har lärt mig nåt nytt idag och det är så kul! Märks kanske...

Av Malin - 8 september 2008 21:18

Har grejat lite...


Av Malin - 7 september 2008 14:44

är avklarad!! Gick ju ganska bra trots allt...

Lite tung i benen i början, men jag tog mig runt och det var ju huvudsaken. 21098 meter på tiden 2.03.40 Nu har jag en tid att bräcka nästa år!! För så klart ska jag springa igen, men ett helt matathon?!? Det måste jag fundera ett par dagar till på...

Bilder kommer för hopningsvis...


Av Malin - 5 september 2008 14:25

Ja, det ser ju lite så ut... Också ska han spela fotboll och rida och köra cross och och och och... Ja vi får väll se!

Av Malin - 4 september 2008 15:34

Av Malin - 3 september 2008 12:25

finns en hage där 4 hästmammor med föl går. I morse råkade vi skrämma dom när vi gick förbi. Full galopp blev det genom hela hagen, alla 8. Vilmer tyckte det var jätte roligt när dom sprang, jag var mest rädd att nån skulle halka i det blöta gräset och bryta ett ben eller nåt. Det gick bra och när vi var på väg hem kom dom fram och kikade på oss, precis som dom brukar...


Av Malin - 2 september 2008 10:52

Han bestämde frisyr själv...

Ovido - Quiz & Flashcards