Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

Torsdag

Av Malin - 26 juni 2008 08:44

Jag skrev onsdag först, men blev lite osäker och var tvungen att kolla upp det hela... Lite förvirrad! Snart helg igen.

Är bortbjudna på fredag och ska eventuellt sova kvar, sen fyller Matte på söndag vilket innebär kalas för hela släkten... Kul, men samtidigt liiite jobbigt. Idag blir det städa och handla och imorgon BAKA!!

Vilmer har åkt på förkylningen som Eddie har haft. Vi var och handlade igår hela kvällen och då var allt hur bra som hellst, men när vi kom hem och det var dags att sova... Ojojoj! Han grinade och skrek och kastade sig av och an. Han hade inge feber då, men efter 2 timmar och tre flaskor välling gav jag honom alvedon i alla fall och sen somnade han. Han har sovit oroligt hela natten och i morse hade han ganska hög feber...

Fint väder ute idag så ska passa på att putsa fönstren färdigt! Tänk om det varit lite varmare bara...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 november 2010 17:23

Det är då inga problem att komma i adventsstämning om man tittar ut genom fönstret iaf! Hej och hå vad det har kommit snö!! Men jag gillart!! Det enda trista är att maken är väldigt lite hemma, men det borde väll ge sig snart... Har börjat göra adv...

Av Malin - 12 november 2010 15:17


Sjukstuga är vad vi har här hemma. Inget som händer och inget att skriva om. Tänkte bara passa på att visa bilderna på världens sötaste BoxerBosse!!        ...

Av Malin - 5 november 2010 22:25


Här hemma är det fredagsmyyys för hela slanten! God mat och vin har vi ätit. Dammsugit upp chipssmulor som låg över heeela golvet i barnens rum. Möblerat tillbaka fåtöljerna i vardagsrummet som Vilmer byggt torn med... Ja, en helt vanlig fredagskväll...

Av Malin - 28 oktober 2010 19:52

Planerade ju att visa min lediga torsdag i bilder här idag, men det blidde inte så lyckat. Var flitig med kameran i morse men sen kom jag liksom av mig... Vi har iaf haft en riktigt skön morgon med lååång frukost! Jag satt nog vid köksbordet i nästan...

Av Malin - 23 oktober 2010 21:46

Dagen har spenderats till största del i Fänja. Vi har eldat i kakelugnarna och krattat krattat krattat... Herrejösses vad löv och jag har fortfarande resten kvar... Vi fikade varm choklad och ostsmörgås i solen! Underbart höstväder!!    Sen for...

Skapa flashcards