Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Malin - 19 juni 2008 14:15

Eddie och jag på midsommarafton för två år sedan. 2 dagar före fick jag veta att jag var gravid så Vilmer är yttepytte liten i magen...

Av Malin - 19 juni 2008 14:05

Oj vad tiden går... I morgon är det Midsommarafton!! Vi ska bo i husbilen hela helgen. Ska bli mysigt!! Har massor att göra idag. Vi åker nog i morgon förmiddag och vi har inte ens börjat packa och dessutom har jag en massa jobb att göra som jag verkligen vill ha klart innan helgen!

Tänkte också att jag skulle hinna få lite fint här hemma också, men jag får nog nöja mig med att det i alla fall är dammsuget...

I år är det Långängarna som ska klä Årsundas midsommar stång, så i kväll träffas alla som vill vara med här hos våra grannar och grillar och fixar med blommor. Det hade ju varit kul att vara med men jag är rädd att vi inte hinner. Man måste prioritera ibland...

Skapa flashcards