Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Malin - 16 juni 2008 21:44

Skönt att äntligen ha tagit sig ut en sväng!! 7 kilometer i skaplig fart, tog 1 timme och 5 minuter. Mycket bra musik i lurarna!! Ha promenerat och sprungit utan Mp3 oftast på sistonde, men idag behövde huvudet vara tomt på tankar och fyllt med Foo Fighters och Takida...

Av Malin - 16 juni 2008 20:05

Skulle hinna göra massor, men bara en bråkdel blev gjort! I och för sig så är det så var och varannan dag nu för tiden... Det viktiga blev fixat i alla fall! Handlat på systemet och mat inför midsommar. Skönt att ha det avklarat så man slipper trängas dagen före... Fick ju hjälp av lillasyster så det gick ju så smidigt så! Tack Sara för hjälpen!! Kram!!

Hann också baka på eftermiddagen! Nu har vi så att vi klarar oss ett tag. Lämpligt var att Fredrik och Emma kom på besök och fick fika alldeles nygräddade bullar!

Nu sover barnen och jag ska bege mig ut på en rask promenad! Har inte rört på mig på 3 veckor nu och lagt på mig x antal kilon, så nu lär det bli lite ordning igen!!!

Tror inte att jag visat den här bilden på Eddie. En riktig raggare med skinnväst och allt...

Skapa flashcards