Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 16 maj 2008 15:19

också mina fina pojkar!!!

Av Malin - 16 maj 2008 15:11

Åh, vad det är kul att äntligen kunna knäppa lite kort igen! Nu har vi slut på batteri i kameran så jag måste köpa nya uppladdningsbara!!

Det är ju ganska svårt att fota barnen, särskilt Vilmer som aldrig är stilla särskilt länge...

Här är Vilmers nya snygga skor och vårat köksbord!

Av Malin - 15 maj 2008 15:03

Av Malin - 13 maj 2008 12:28

Av Malin - 13 maj 2008 12:19

Jag har precis kommit hem från Valbo. Har varit och köpt en kamera! Det var verkligen på tiden!! Ska bli så kul att fota lite. Kommer bli mycket bilder nu, bara jag lärt mig hur den fungerar...

Av Malin - 2 maj 2008 21:08

...träna nå idag. Men ska ta det i morgon istället. Blir ju bättre det egentligen. Ska köra igenom överkroppen också blir det nog intervaller på löparbandet! Hinner jag ska jag belöna mig med en solning efteråt!!

Nu ikväll har vi ätit tacos, pimplat rödvin och spelat yatzy! Jag vann!! Det händer typ aldrig! Synd att vi inte spelade om nåt...

Nu ska jag plocka undan i köket medans Matte försöker få en övertrött Eddie att somna, det blev sent ikväll. Sen slappa framför Tvn...

Ha en bra fredagskväll Alla...

Av Malin - 2 maj 2008 12:09

Idag är det riktigt gråväder ute. Vi har inte varit ut än på hela dagen. Det känns inte så lockande, men om en stund ska vi ta en promenad i alla fall.

Vi har varit inne och haft mysmorgon i stället. Eddie hade pyjamas på sig fortfarande när vi skulle äta lunch, men då fick han lov att byta om... Slängde ihop en kladdkaka på förmiddagen som vi har fikat nu efter maten! Det är ju så gott!!

Funderar på att gymma lite i kväll, om jag hinner. Beror lite på när Matte slutar. Igår var jag ute och sprang igen. Blev samma runda som sist, 9 km. Var inne på lite marathon tankar igår. Har ju tänkt att nån gång springa en mara så kanske nästa år. Beror ju lite på hur mycket tid det blir över till att träna, särskilt sen när jag börjar jobba också... Men men Vill man så går det!!

Av Malin - 1 maj 2008 09:57

Hörde den här på radion i morse och den är ju fortfarande lika bra!

Ovido - Quiz & Flashcards