Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Malin - 19 maj 2008 15:37

Den här blir det! Bara pengarna som fattas... Nästa löning kanske!!

Av Malin - 19 maj 2008 11:50

Här har det fixats och grejats hela morgonen! Tvättmaskinen går för fullt, dammsugaren också plus att jag fått upp nya gardiner i sovrummet! Har bara putsat fönstren på insidan, men får göra resten när det är lite varmare ute...

På onsdag är det dags för Vårruset! Ska bli kul! Jag sprang igår kväll, 9 km. Det gick väldigt tungt tyckte jag, men ändå vart tiden 4 minuter snabbare än sist!! Hela rundan runt hörde jag göken! Har sällan Mp3n på mig numera, mycket härligare att lyssna på fåglarna!!


Nu är det dags för lunch! Har inte planerat nå, så det får bli pannkaka idag! Ska skriva matlista och handla i kväll, så det blir lite ordning!

Efter maten ska vi ta en promenix med Ozzy, sen blir vi nog ute och leker hela eftermiddagen!!

Ovido - Quiz & Flashcards