Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Malin - 11 mars 2008 20:06

Grus, grus och åter grus...

Det är inte så jätte kul att ha hund den här årstiden. Idag har jag dammsugit två gånger men ändå är golven alldeles gråa.


Har varit sjuk ett par dagar men idag är jag piggare! Hoppas att barnen klarar sig denna gång! Vilmer är lite lite snorig men det är dom ju titt som tätt. Han har inte börjat gå helt än, men han vill så gärna. Ofta när han kryper efter Eddie nånstans så stannar han till och reser sig upp sen går han 2-3 steg innan han ramlar och kryper vidare. Snart så springer han nog!

Har varit på jakt efter en fodrad galonoverall till honom ett bra tag nu men har inte hittat nån. Idag fick jag en rabatt kod från Ellos, så jag gick in där och kikade och det fanns!! Perfa! Blev 50 % rabatt på overallen också beställde jag ett par galonvantar med.


Nu ska jag plocka undan lite och fixa några saker inför morgondagen, sen blir det nog att halvsova vid Tvn tills Matte kommer hem...

Ovido - Quiz & Flashcards