Alla inlägg under januari 2008

Av Malin - 10 januari 2008 20:58

Hänt mycket nu på sistonde!! Både roliga och mindre roliga men det blev bra till slut!

Här hemma är det full fart! Vilmer har börjat gå utefter möblerna och måste passas precis hela tiden! Eddie är världens snällaste store brorsa!

Han har varit på dagis den här veckan och nu hoppas vi att vi får vara friska ett tag! Han stortrivs där!!

Jag ska troligen börja jobba lite smått nästa månad. Kanske 10 timmar i månaden bara, så det ska nog gå att lösa! Ska sköta ekonomin och det är ju inte nåt som jag kan direkt men jag får väll lära mig! Hoppas att det kommer gå bra så jag inte tagit åt mig nåt jag inte klarar av...

Har kommit igång med träningen igen! Sprungit några gånger och promenerat en hel del! Var till gymmet och kollade i onsdags så snart blir det introduktion där också. Ska bli så kul!!

Var ut och sprang mitt på dagen idag och det gick så lätt!! Det är så kul när man kommit över den där första tunga perioden. Det kommer ju flera men den första är värst tycker jag!!

I morgon ska jag nog städa undan julen! Ville göra det förra söndagen men jag blev nerröstad av resten av familjen som ville ha jul ett litet tag till... Nu ska jag sätta mig vid Tvn och äta vindruvor!!


Av Malin - 2 januari 2008 18:59

Jag fick tiden 5.7 på det här... Vad fick du för tid?

Jag ska finputsa lite senare...

Av Malin - 1 januari 2008 21:51

Av Malin - 1 januari 2008 21:41

... på det nya året! Vad har vi då gjort idag??? Inte särskilt mycket alls och det är så skönt!! Bara slappa runt i mysisar och umgås! Matte har i och för sig jobbat eftermiddag idag och jag sitter bara och väntar på att han ska komma hem snart. Eddie och jag kollade på filmen "Bilar" innan han gick och lade sig. Det är hans älsklingsfilm! Vi har den på datorn men det är nå fel på den så det går bara att se typ halva innan den fastnar. I början satt han och lekte och småtittade bara lite, men när vi kom till det han inte sett så många gånger satt han som klistrad!! Så kul att se honom. Han grinade när filmen var slut och ville se den "bara en gång till"!!

Vilmer tyckte inte att det var lika bra men somnade tillslut vid ungefär halva filmen! Han har sovit mycket idag så vi får väll se hur den här natten blir...

Ovido - Quiz & Flashcards