Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Malin - 16 januari 2008 20:54

Har haft torsdag idag hela dagen och varit allmänt förvirrad, sen kom Matte hem från jobbet och trodde att han hade gjort sista förmiddagspasset för han hade också torsdag idag... Underligt!

Eddie har gått sista dagen på dagis för den här veckan. Man får in så bra rutiner dom dagarna, sen försvinner dom så fort man blir ledig några dagar... Men det är ju inge vidare att kliva upp klockan sju när man är ledig! Det funkar ju bra ändå...

Vilmer stog alldeles själv idag. Säkert i 5 sekunder och parerade fram och tillbaka. Är så skönt att han fått upp balansen så man inte behöver passa honom på en halv meter hela tiden. Han gör ju sina vurpor, men det är väll av det han lär sig!

Eddie var inte så glad när han skulle sova idag. "Jag hatar mammor" kläcker han ur sig... Då fick han minsann somna själv, så jag och Vilmer satte oss vid Tvn. Det dröjde kanske 5 minuter sen kom han tassande "-Förlåt mamma, vill du ha en kram?" 


Jag har äntligen börjat träna ordentligt igen!! Har köpt årskort på gymet nu och det är ju så kul att träna!! Har varit dit två gånger och ska gå på fredag igen. I morgon blir det nog ett löppass!

Förhoppningsvis så får jag mina träningskläder i morgon. Beställde från Hm

Vet inte vad det är för kvalitet men det duger nog åt mig...

 Nu ska jag slappa framför Tvn tills Matte kommer sen blir det duschen och bums i säng! Jag är så trött!!!

Skapa flashcards