Alla inlägg under december 2007

Av Malin - 11 december 2007 13:21

Igår var det alla Malin som hade namnsdag! På Nobeldagen och allt! Inte var det många som kom ihåg mig för det! Lisa skickade ett grattis sms och Matte kom på det efter lite hjälp på traven... Han kompenserade sin glömska med vackra rosor, så det är glömt och förlåtet...

Av Malin - 8 december 2007 18:24

Hur ska man göra för att få lite jul feeling?? Jag ska stryka lite dukar och gardiner i kväll hade jag tänkt, men det känns inte lika roligt som det brukar göra! Jag vill ha snööö!! Ska nog leta på Absolute Christmas skivan sen. Är ju en klassiker så här i pyntar tider...

Matte är ute med jobbet och äter julmat... Jag och barnen är hemma och myser. Ska titta på Tv och äta chips hela kvällen!

I morgon blir det pepparkak och lussebullsbak!!!

Av Malin - 6 december 2007 22:59

Kör en bra låt idag igen!!

Av Malin - 6 december 2007 22:49

Jag kommer aldrig att få det städat här hemma!! Det finns ju så mycket roligare saker att göra... I morgon ska jag verkligen försöka!! Matte ska i och för sig jobba men jag ska göra det jag kan (med Vilmer på armen) och sen får det bli resten på fredag! Jag har tvättat idag i alla fall, så nu ser man nästan botten i tvättkorgen. Det är inte ofta...

I morgon är det Idol final! Spännande!!! Kul att min favorit redan från början är kvar. Så brukar det inte vara... Vet inte om hon vinner, men det spelar inte så stor roll. Amanda verkar cool!

Nu SOOOVA!!!

Av Malin - 5 december 2007 21:59

Undrar hur många koppar kaffe det har blivit... och hur många chokladbollar?!? Vill inte ens räkna efter. Jag har fikat själv, sen har jag fikat med Matte, sen har vi fikat med Jocke och med Björn och sen har vi fikat igen... Men det är ju mysigt att bara vara vissa dagar också! I morgon däremot MÅSTE jag ta tag i oredan här hemma! Också ska vi på kalas! Mattes morfar fyller år och då träffar ju vi hela släkten på Mattes sida. Det är trevligt! Lite stressigt när man själv måste ordna kalas bara. Dom kommer så många och dessutom alla samtidigt. Man måste passa på och åka på allas kalas och ta igen den sociala biten som man inte hinner med när man fyller själv!

Av Malin - 4 december 2007 23:13

Takida - Losing

Av Malin - 4 december 2007 23:02

Idag bar det av till Falun med syster! Shopping hela dagen blev det, men nu är jag nästan klar med julklapparna! Skönt!!!

Åkte kl 9 i morse och kom hem kl 19. Har inte blivit nåt gjort här hemma på flera dagar känns det som och det ser ut som ett bombnedslag... Ska fixa det i morgon! Måste in en snabb sväng till Sandviken då med, men annars har vi inget inplanerat! Bara STÄDA!!

Nu är det sängen nästa för jag är alldeles slutkörd! Det tar på krafterna att vara göra av med pengar... Och apro på det så fick jag avin idag att mina t-shirts har kommit så dom ska jag hämta i morgon när jag lämnat Eddie på dagis! ROLIGT!!

Av Malin - 3 december 2007 22:34

Det här är min och Mattes låt!!

Skapa flashcards